lørdag 28. februar 2009

http://www.youtube.com/watch?v=ueGAdM0o6Cc

Jeg har blitt kalt "høstgutten" grunnet mitt etternavn. Okei, fyren er ikke så aller verst, så jeg lot han gjøre det den ene gangen uten varig skade. Dessuten er han treningsinstruktøren min, så ondt blod mellom oss to vil legge demper på fysisk utvikling for min del. Grei kar til tross for at han er en utypisk klassisk amerikansk high school jocky (dette er selvsagt hvis du følger meg på denne tankegangen). Vel, det som gav mest ulikhet mellom han og klisjeen var at fyren faktisk kunne tilsnakkes og samtales med, samt at han hadde faktisk all right humor istedenfor steroider. Dessuten likte han natur og variasjon. Så hvorfor ikke? Hyggelig å møte andre som yter god service på et personlig plan.

"Well, do get Mister Death a drink, dear."
Monty Pyton. Hvem ellers?

Som tittelen peker på er det verd et lytt om du vil vite lyd for dagen. Og jeg mener spesifikt at starten er best. Eneste er at jeg hører noe annet når setningen "singing songs about the southland" blir ytret. Hva jeg mener jeg hører? Sikker på at du vil vite det? Singing songs about the wasteland. Er du sikker på at du vil vite dette? Nei.

Samtale mellom far og sønn.
- Death, you are my bitch lover!
- Todd, that’s god! Tell that mean ocean!

Boo, boo, boo.

And step on my head then I am drowning.

Tusen ting å vite. Av dem kan jeg hundre, hvis ikke mindre. Spørsmålet er bare hvor mange ting jeg må kunne for å fungere.

Og jo, en ting til til. Prøv denne, så får du en god avslutning også.
http://www.youtube.com/watch?v=tZcS0T6XKa8&feature=related

Ingen kommentarer: