fredag 13. mars 2009

Noen som har hørt om en m-kant?

Fredag den trettende og jeg har fortsatt ikke sett noen av filmene som deler samme tittel. Burde gjøres noe med.

Nok en natt er over, og jeg er ikke lykkelig. Men det er fordi jeg har gitt opp lykke. Det har mange grunner jeg ikke orker bry folk (eller meg selv) med. Som så mangt annet har det liten eller ingen hensikt å fortelle om.

Nuce’em all, I say! Nuce’em all!

Som innlegget sikkert bærer preg av er det en vridning av humør i skrivende stund. Det er det alltid. Selv når det ikke fremstår eller er slik.

Ellers er jeg like rå som sushi.

Ingen som har hørt om en m-kant?


Watchmen har gått og blitt kultfenomen, så om noen spør er jeg fan av Rorschach (og jeg refererer ikke til mannen som oppfant den psykologiske blekktesten) fremfor andre.

I'm not the one I'm suposed to be.

Ingen kommentarer: