tirsdag 5. februar 2008

Se så, det var ikke så vanskelig. Over til fakta.

"Det kan være deilig å slippe å tenke selv, men likevel få følelsen av å være med på noe stort og viktig."

Klokken er 00.35. Bip, bip, bip. Klokken følger tiden. Tid jeg lar gå. Anbefales ikke å la den fly. Nei, det er mye mer spennende å se tiden ta sine første skritt bortover mot deg, så kan du stå der med åpne armer og omfavne tiden. Vampyrer har evig tid, de kan la tiden fly og de ønsker det.
Jeg er ikke vampyr. Jeg er ikke blek nok. Dessuten er tennene mine for gule. I tillegg kan jeg overleve dagslys. Nei, jeg er mer månemann enn blodsuger.

Bip. 00.41. Et minutt til meningen med livet. Der. Biiiip!

1 kommentar:

Maria sa...

Det er stilig og ganske rart at så godt som alle som oppretter en blogspot-blogg begynner med denne malen.

Jeg gleder meg til å lese hva du skriver!