tirsdag 5. februar 2008

Ah, det første innlegget.

Dette er alltid spennende, hva den nye blogger velger å si, presentere seg selv for aller første gang.
Jeg velger å ikke gjøre dette.

Vedkommende som snubler over dette, vil etter all sansynlighet ikke forstå helt hva det er jeg nevner i forbifarten, se det hele store bildet gjennom mine øyne, eller oppdage den sublime betydningen av underteksten. Om vedkommende som snubler over dette kjenner meg eller ikke, det får vedkommende selv gjøre seg en mening om. For å være ærlig vil jeg ikke forvente at noen andre enn meg vil ha kunskap om dette, og om det lekker ut, så får det så være. Det er derfor jeg ikke henviser til andre menneskers skriblerier i margen. Om noen velger å henvise til meg, det får så være. Men for øyeblikket vil jeg være stille.

Hvem er jeg? En som ikke lenger kan motstå fristelsen til å prøve noe nytt.

1 kommentar:

MaritSyux sa...

Selvsagt skal det henvises til deg i margen. Det morsomme med blogging er faktisk at folk finner ut hvordan en har det, er det ikke? En kan rable ned tanker og om folk bryr seg, kan de ha en mulighet til å forstå i større grad?