torsdag 7. februar 2008

Torsgnag; dagen etter ikke-nasjonaldagen til samene

Av og til er det rart, av og til ikke. Men slik er det alltid. Enten er det noe som plager, eller så er det ikke. Verdens uflaks går heldigvis på rundgang, så en sitter ikke med Svarteper i mer en to omganger. Som oftest, altså.

Jeg derimot, startet dagen med sol og sosialt samvær. Det varte ikke, både skyenene og undertegnede hadde andre planer.

Selvsagt et vær som passer til typiske menneskers humørsvingeninger.
Selvsagt er jeg ikke en av de typiske menneskene med "normale" værhumørsvinginger, det holder jeg meg for sær til.
Men det var vemodig at solen ikke holdt seg, når en først har begynt å sette pris på den igjen. Og det var litt trist.

Til ulikhet kan jeg melde om den titrekkende fargen grønt, som jeg nettopp ble oppmerksom på. Igjen.

Jo, også skulle jeg på teater ikveld. Skoleoppsetning. Det blir hyggelig med litt dramalinje igjen. Alt for lenge siden sist.

Ingen kommentarer: