lørdag 11. februar 2012

In The Time Of Night / Orion Still Shines

Min bror, the Stormcloak, var ikke til stede da Dolkedronningen sang til meg i hodet mitt. Selv svarte jeg henne, men ord og stemme kan ikke måle seg med hva som ble sagt, forblir usagt og ikke vil sies. Ikke enda, i alle fall.

Selvsagt er ikke dette hva som egentlig hendte. Prøv heller å sammenligne det med samtalen Harry og Humlesnurr har i siste bok og ha sistnevntes avskjed friskt i minnet. Da vil du kanskje forstå hva jeg mener.

beleSt er sulten og som alltid på flere språk. Gadd vite hvorfor, men samtidig ikke. Mystikken rundt det gir et skjær av sjarm jeg misunner.

Nye fornærmelser, nye forbannelser og nok en økende interesse for et tema som ser ut til å overta mer og mer av vår kollektiv bevissthet. De kommer til å ta over jorden og spise hjernene våre, det er bare et spørsmål om tid. Forhåpentligvis vil jeg ikke være rundt om her når det skjer.

Pillar of Faith.

There are many ways to go down and mine is one of them.

Ingen kommentarer: