mandag 24. januar 2011

Jeg ser ark! (Mye mer humoristisk enn "I see dead people".)‏

Jeg er lykkelig. Fortsatt i delvis laiv-modus etter lørdagen, sprudlende og gira, noe som smitter over på både venner, kjæreste, familie og kollegaer (en av dem nevnte også at det hadde vært morsomt å være med på en laiv en gang i fremtiden om hun fikk tid). Det er deilig å ha en hobby, særlig når den har så mange ulike aspekter som laiv faktisk har.

You have been adventuring with a Chaotic Evil character who is constantly trying to murder anyone who gets in his/her way. Or looks like they might possible be thinking about getting anywhere sort of near his/her way at some unspecified future point, just to be sure.”

http://www.giantitp.com/comics/oots0491.html

Vi lever to ulike liv. Jeg har innsett det nå. Tok meg lenge nok til å forstå det. Men jeg tror ikke det er noe som ødelegger for oss. Jeg mener, vi har klart oss så langt, har vi ikke? Ja, vi har våre skarpe kanter og røffe overflater, men vi har også silke og balsam. Og vi bryr oss om hverandre. Det er selvsagt tider hvor jeg ikke kan være der for deg, det sier jo egentlig seg selv, men det betyr ikke at jeg ikke ønsker å være der for deg når du trenger det. Det jeg prøver å si, tror jeg, er at jeg bryr meg, selv om det ikke alltid ser slik ut. Og for det håper jeg du kan tilgi meg.

Ingen kommentarer: