lørdag 18. oktober 2008

Pussig hvordan mennesker bare ser slike ting.

For kort tid siden ble jeg fortalt at jeg har helt lik munn som Scarlett Johansson. Slikt blir en jo ikke lettere munnrapp av, så jeg takket for komplimenten, for noe sa meg at jeg hadde hørt navnet i en annen sammenheng før. Dette stemte selvsagt også.
For alt damen ante kunne jeg være en slekning...? Okei, det er vel å dra det litt langt, men det er ikke helt utenkelig, er det vel?

Bryr jeg meg egentlig? Nja, om noen andre ser sammenligningen og kan nikke vedkjennende vil jeg sette pris på bli gjort oppmerksom på sådan.

Sverdet står i garderoben sammen med mafia/James Bond-frakken, til høyre for den ligger Nazgul-hetta ved siden av de svarte skinnhanskene. Alt i alt en god kombinasjon.

Edinburgh, her kommer jeg!

Ingen kommentarer: