søndag 19. oktober 2008

Operaball; nå også med passende antrekk.

Som henvist i tittelen har jeg befunnet meg på årets Operaball, vært innom Operaen selv og gått rundt med en holdning verd et halvt livs trening og oppdragelse. Videre har jeg mistet mine sorte skinnhansker på et tog til Kongsberg, så om noen av de som leser dette vil gi meg julegave, størrelse smal - hint hint.

Etter vakten drar jeg ut av landet. Bare for en kort tid, så det blir ikke tid til å savne meg. Nå ja, savne meg tviler jeg sterk på at noen av dere gjør. Å jo da, det har jeg full rett til å mene.

Noe jeg selvsagt også gjør.

Frøken Scarlett har ikke ankommet scenen enda, men det skulle ikke forundre meg om hun tar over for Veronica. Nå ja, Veronica er det ikke alle av dere som kjenner heller. Veronica, ja... "Personifisering av overdreven fandyrkelse" tror jeg vi kan kalle henne. Spør om du er nyfiken, så skal jeg forsøke å svare så uavhengi av vedkommende som lurer (hvis det da overhodet er fysisk og psykisk mulig).

Overkommeligheter. Overkommeligheter som søvn, mat og sosialt liv. Overkommeligheter, ikke sant?

Dette er til alle dere kjøterfans - Bjeff.

Ingen kommentarer: