fredag 18. juli 2008

Ny assossiasjon på ordet "lykke"!

Joda, det stemmer! "Lykke" er ikke lenger lillesøstra til eksen min som ble født mens vi var sammen, nå er "lykke" også dette:
å ha en sub!
Detaljer legger jeg ikke ut på nettet, så alt jeg sier er at jeg har en ny assossiasjon på ordet "lykke".
Vil du vite mer? Ring meg!

Privatlivets fred kan være både skemmende, smart og særdeles supert. å trenge inn på dette stedet og frariste det svar; det kan aldri være lurt. en vet ikke hvilke skader og ødeleggelser man kan og har gjort før det er for sent.
Derfor, siden jeg ikke har tilatelse til å vidreføre informasjonen jeg sitter på, avslutter jeg tema for denne gang før jeg røper noe.

Avis. Avis er den klassiske blekka av papir, nyheter og trykksverte. Avis er også en trylleformel i Harry Potter (magikunnskaper og tryllestav er obligatorisk i et hvert forsøk).

Okei. Jeg fører dette inn på jobben. Hvorfor? Fordi jeg har stått tidlig opp, gått på jobben, spist tidlig lunsj, gjort mitt på jobben, blitt sendt tidlig hjem to timer tidligere, kommet tilbake til jobben etter seks timer for å jobbe mer. Ikke helt av fri vilje, det er ikke min idè, men jeg var ikke den som sa nei da jeg ble spurt heller... Skyldig?
Ja, dommer. Skyldig.

Siktelsen mot Julius' lommetørkle fant aldri sted: Annklageren ble frikjent.

Ingen kommentarer: