tirsdag 17. juni 2008

Kjærlighetsliv skal ikke postes i offentlighet!

Jeg er tilfreds med dagen. Ikke lykkelig, men tilfreds. Kan ikke kreve mer av den nå. Fått gjort mye, egentlig…

Mistet og funnet lommeboka i en handlepose, hatt fem jenter å tilbringe dagen med til ulike tider, kjøpt bøker og praktiske saker, vært på konsert utenfor konsertområdet sammen med frøken S, gitt frøken M en omgang massasje (hun så forresten særskilt bra ut denne dagen), diskutert ekteskapslov og spekulasjoner rundt enkeltes legninger med en av mine søstre og ei venninne, latt nervøsiteten på båten og befunnet meg i hendenes og impulsers vold. Mine egne hender og til tider mine egne impulser, vel å merke seg. Er vi glade? Ja, det er vi. Glade og mette på en velbrukt og velsmurt dag.

All at Sea, sa Jamie Cullum. Kan ikke annet enn å være enig med han.


De ringte ikke fra Jesu Kristi Kirke. Skuff, for de sa de skulle gjøre det. Nå ja, ikke helt det store tapet, men likevel…

Ingen kommentarer: