lørdag 14. desember 2013

Hiding behind a wall made ​​of pens

Å, hei. Lenge siden. Takk for sist. Så… eh, planer for tiden? Type nå? Okei, men det passer jo bra, for jeg har også tid nå. La oss ta en kopp digital kaffe.

Ja, jeg er fullstendig klar over at jeg har vært fraværende. Ja, det har blitt påpekt. Nei, jeg har ikke tenkt å komme med en lang og kronglete unnskyldning heller. Stryk det, jeg kommer ikke til å unnskylde meg i det hele tatt! Og nå som vi har fått det ut av verden, kan returnere til det som faktisk er litt mer vesentlig her.

Så, jeg har blitt mer enn bare litt hekta på SWTOR. Ja, jeg har selvsagt gått fullstendig over bord med mine spillbare, vel, la oss kalle dem personer, karakterutvikling, bakgrunnshistorier, relasjoner og navngivning. En rollespillerarrangørs våte drøm, altså. Av mine favoritter (eventuelt de jeg ikke har slettet og laget på ny x antall ganger) er det mitt hjertebarn: Berale, en skrupuløs dusørjeger med ondskapsfulle tendenser (hankjønn, twilek). Norcia, en gal Sith med en forkjærlighet for lyn og tortur (hunkjønn, menneske). Kerni, ett sympatisk og medfølende Jedi-prakteksempel (hunkjønn, menneske).
Videre er det noen jeg har måttet starte om igjen, men som jeg nå tror har kommet til rette: Xarlderth, en født blind Sith med (til Sith å være) samvittighet av ikke-menneskelig oppprinnelse (hankjønn, miraluka). Urthewour, en rødhudet og sann fullblods (beklager HP-referansen, men det er det beste oversettelsesbare ordet) Sith med innsnevret eliteholdning (hankjønn, fullblods Sith). D’amar, fanatisk Imperialistisk patriot og hemmeligstemplet etterretningsoffiser (hankjønn, menneske). Til sist er det Thok’ir, en ung og hatefull elev ved akademiet på Korriban (hunkjønn, menneske). Ser vi et mønster her? Muligens mer enn bare ett også?

Regnet faller og mine tanker vandrer av sted til den alternative versjonen av White Christmas, dvs White Woman (Referanse: Scary Movie 2. Faktisk skrev jeg selv denne sangen ved en tidligere anledning (mest for å bare ha gjort det, men likevel). Og nei, jeg kommer ikke til å legge ut den her nå.), så det er lov til å le. Høyt. FYI, LOL betyr ikke lots of love.

Ingen kommentarer: