lørdag 20. oktober 2012

Parfyme på hånden?

Jeg hater og elsker zombier.


Tenkte jeg skulle la den setningen stå for seg selv en liten stund før jeg skriver den om igjen.

Jeg hater og elsker zombier.

Hvorfor? Vel, hvis vi ser bort i fra at det er en fin setning i seg selv og går på betydningen og i dybden, fokuserer på selve budskapet som forfatteren forsøker å formidle her, er det tydelig en del informasjon som ligger bak dette ganske så sterke utsagnet.

Okei, jeg har lest for mye pedagogikk her nå, merker jeg. Og Massively. Og Undead Labs. Burde koble av med noe annet enn Guild Wars 2 også.

Så, jeg har vært utlplassert i praksis to uker. Vel å nevne at jeg mistet mobilen min i toalettet mandagen jeg skulle starte. Altså kunne dette bare gå en vei, enten oppover eller nedover. Ingen mellomstasjon her, nei.

Fikk ufortjent skryt av praksislærer etter endt periode, noe jeg satte pris på, men fortsatt har litt vanskeligheter med å forstå. Greit nok at det ble sagt at jeg var reflektert, men... Skeptisk, merker jeg. Litt skeptisk.

Å, vet du hva som ville vært en god laiv? Escape from City 17. (Vært innom Half Life 2? Se del I og del II, så forstår du hva jeg mener.) Eventuellt Black Mesa.

Sølv er bra. Sølv for Meresti er også bra. Guild Wars 2, Half Life 2, Ringenes Herre (Ja, for Hobbiten kom først, og nei, vi snakker ikke om filmene her.), den andre biten av et godt måltid (du vet hvor godt det er og har derfor forventninger som kommer til å bli innfridd)... Listen er lang, så jeg gir meg nå.

Avsluttning? Ja vel, da.

Fire and smoke
melt and render.
I see infidel warriors
weak and tender.

I'll scorch your fur;
I'll cook your bones.
I'll burn your souls
in a cauldron of stone.

Ingen kommentarer: