fredag 11. november 2011

11.11.11

Så, dette er en litt spesiell dag for flere av oss. Kaizers gir ut Volum II av triologien. (Morsomt, egentlig, da jeg for fem år siden, altså i null seks, så min tredje oppvisning med nevnte band, da ikledd dress og gassmaske. Så vidt jeg husker regnet det i Bergen også. Ah, minner.) Herr Snillhet fyller år, så gratulasjoner er på sin plass. Vi opplever 11.11.11 kl 11.11, noe som egentlig skal være en stor greie for dem som liker slikt (bare se hva jeg gjorde ut av det, bommet med et minutt).

Personlig har jeg også navnedag. I mangel på offentliggjørelse av dagen jeg først, vel, i mangel på andre ord, startet i denne verden, er ikke dette en dag jeg kan gjøre så mye med. Når sant sies, så vil jeg egentlig ikke sette fokus her da enkelte kan regne seg frem til hvem forfatteren er basert på denne informasjonen. Vel, jeg går ut i fra at uten denne informasjonen ville du ikke vært her heller, så jeg gjør trygt i å nevne det. Tror jeg.

Bortsett fra å ha akseptert at ”Ghosts of Ascalon” er bedre enn ”Edge of Destiny”, funnet nye følelser å føle ovenfor venting til bok tre, ”Sea of Sorrows” (skrevet av Ree Soesbee) og lokalisert lovord om spillet fra flere kanter (disse to videoene tar ca 20 min hver, så sørg for at du har tid når du setter deg ned, for det er verd det). Videre er jeg glad for at Guild Wars 2 kommer ut når det er klart og ikke tidligere, selv om jeg må innrømme at jeg fortsatt er håpefull på neste år.


Så, litt stemining.

Ingen kommentarer: