mandag 13. desember 2010

Nattens fyrste

Jeg har tenkt en del. På hva, spør leseren seg sikkert, for har ikke forfatteren låst seg inne i fem dager til ende for å leke seg i en annen verden? Jo, det stemmer det. Men jeg har også gått vekk fra hovedaktiviteten til tider også. Dolkedronningens nærvær, kontinuerlig i glimt, minner, speil og smil. Ringenes Herre, zombier, vennskapelighet, behagelig falsk frykt, vampyrer, briller og kulde krever en plass på fortidens fem dager.

Worgen Warlock. I mitt hode er disse to uløselig knyttet sammen. Omtrent som Goblin. Nei, vent, det ble galt. Goblin. Nei, ikke det heller... Goblin?
Men bare nesten.

Uansett, da jeg nevnte at jeg hadde tenkt, var det et poeng jeg skulle frem til. Jeg har det, må jeg innrømme, ganske så bra. Tilfreds. Nesten lykkelig, vil jeg si. Det var alt.

Ingen kommentarer: