lørdag 7. juni 2008

You Realy Got Me...

...på godt og ondt, that is. Muligens ikke så mye ondt, men likevel.

Ville ting på høytaleren. Det kalles musikk, gjør det.

I know you know, don't you? Don't you know? Really? You really don't? Uh, that's funny. I thought you did.

Servanten blir servert. Nei, jeg kaster ikke opp på toalettet. Ei er jeg tjener av vasken heller.

Ned med sykdommen! Vekk med forandringene og ned med sykdommen! Dype spor.

Åpne med en ølkork, slutte med en fra brusen Solo. Hæ? Åja, jeg skal holde meg unna alkohol et år. Hvorfor? Jeg fikk lyst. Beste svaret da det er det ærligste.

Gooog gyg. God lyd. Bok uten signefike særegenheter. Signe selv'et.

Psykologi for en som ikke kan nok om det. Psykologi kan brukes til selvkurering. Men for å bli kurert må en være syk. Og jeg er ikke syk. Eller er jeg? Er jeg syk?

Affektere dine hjertebarn og gjøre det noe med det.

Magnificent, don't you think?

Båttur på Helvetes sjø. Kan bli spennende, eller hva?

Ingen kommentarer: