tirsdag 6. mai 2008

Lois – this could be the beginning of a beautiful friendship.

Og det var nettopp slik det ble også, om jeg må si det selv. Begynnelsen på et godt vennskap. Noe ulikt etter en dag hvis aktiviteter har vært et par stykker, der undertegnede blant annet var ute på byen, mottok kos, lakris og internett (ikke samtidig, heldigvis), samt en samtale med min vertinne fra sentrum per buss. Legg til det faktum at jeg har fått en venn som ikke er kjærestematerialet, eller som jeg selv sa – ”Så heldig er jeg ikke”. Dette indikerer mer om hennes potensial, dog også våre enkle uoverstemmelser. Likevel, vi samsvarer på flere punkter, men kjære leser, ikke få håp, en slik situasjon er både hun og jeg sikker på ikke kommer til å oppstå, i alle fall ikke i den nærmeste fremtid. Derfor velger jeg nevnte sitat til tittel.

Sakte går jorden og alkoholen rundt mens tiden flyr for å holde følge. Såpeskum på neglene og et hjerte varmende på høyre side, kake og lakkerish.


Det som står til makt står som over en runde kort.

Nå har jeg lyst til å legge meg. Derfor avsluttes det for denne gangen. Takk for oppmøtet og lesingen. M

1 kommentar:

Abusos sa...

Kinkorish, kjære deg, kinkorish!