torsdag 6. mars 2008

Det virker som om jeg ikke lenger har en hensikt lenger

Da jeg sto opp i dag morges, var jeg for sent ute til å holde et godt døgn på plass. Dessuten sølte jeg blåbær på kjøkkenet og har begynt den lange prosessen med å vaske klorin på veggene. Dagen hadde en hensikt til å begynne med. Sol var det også. Strålende, hett og hensiktsmessig, en begynnende ny æra på overlevelse. Nå;

Tårer. Masse gråting.

BDSM'er fremfor homofil og biseksuell er jeg også. Slikt er ikke koselig når en har påstått en er begge deler i så lang til heller. Hykler, det er det jeg er.

Tårer.

Å vite at en er et lite barn uten mulighet til å takle sin egen tilværelse, ingen trygghet, ingen som kan bry seg uten å ta totalt ansvar og tilstedeværelse, hjelpe og trøste, indikere at det faktisk kommer til å bli bra til slutt.

Tårer, snørr og risting.

Hulking og hamring i bordet.

Og i morgen er Kaizers på scenen.

Høy jamring.

Marit er forelsket.

Et smil og ukontrolerbar risting, hulking og høye hyl nede fra gulvet.


Det eneste som hindrer meg er min egen feighet.


Nice for a change sier:
Varm klem. m
Elandria sier:
det høres greit ut.
Elandria sier:
*klemmer godt på*
Elandria sier:
ha en god natt..
Elandria sier:
*poff*

Ingen kommentarer: