torsdag 14. februar 2008

Men dette har da skjedd før...?

Ja, for de som ikke har fått det med seg, så flytter Høst og Styx sammen igjen. Denne gangen som "bare" samboere og bestevenner. Hvert vårt rom, et godt sted midt i byen og en helt akseptabel leie. Muligheter for å bli der et par år også mener jeg også det var.
Pussig hvordan slike impulser kan gå til, men jeg smiler og kaller det god utvikling.

Bergen. Nok en gang befinner jeg meg i denne byen som imponerer med skyfri himmel og klar måne. Nå som undertegnede valgfritt har dratt hit uten resten av folkehøyskolen på slep, virker situasjonen mer gunstig. Dessuten overnatter jeg hos min kjære søster som bor relativt sentralt, ikke langt unna Teatergarasjen (som skal rives nå, fant jeg forleden ut, noe vi selvsagt ikke liker pga det er et så fint lokale). Om det sier deg noe.

Hoppe, sa gåsa.
Danse, sa reven.
Så hoppet de.
Så danset de.
Så satte de seg ned.
1, 2, 3!

Ingen kommentarer: